Ambasada Republicii Moldova în Regatul Spaniei

Linkuri utile


Privatization


Centrul de Apel Airmoldova E-services Registru Chamber

Sesizări şi reclamaţii

Petiţii şi reclamaţii

Cetăţenii nemulţumiţi de serviciile prestate de către Ambasadă pot adresa petiţii şi reclamaţii în conformitate cu procedura stabilită de Legea cu privire la petiţionar nr.190-XII din 19.07.1994. Petiţia trebuie să fie semnată de autor şi să cuprindă în mod obligatoriu numele, prenumele şi domiciliu petiţionarului. Ambasada examinează petiţiile primite în termen de 30 de zile, iar atunci când acestea nu necesită o examinare suplimentară, fără întârziere sau în termen de 15 zile de la data înregistrării lor. În cazuri deosebite, termenul de examinare poate fi prelungit, cu cel mult o lună, fapt despre care este informat petiţionarul.

Petiţia se depune în scris sau în formă electronică pe adresa Ambasadei:  madrid@mfa.md

De asemenea, cetățenii se pot adresa în prealabil la nr. de telefon +34 91 828 79 89 – secretariatul Ambasadei.

Sesizări acte de corupţie

Sesizează orice act de corupţie în cadrul Ministerului Afacerilor Externe şi Integrării Europene, Direcţiei generale afaceri consulare, misiunilor diplomatice şi oficiile consulare ale Republicii Moldova.

Pentru contracararea eficientă a eventualelor cazuri de corupţie, mesajul trebuie să conţină cel puţin:

Linia sprecializată anticorupţie este (+373 22) 57-83-33

Linia specializată pentru informare este (+373 22) 20-10-41

Adresa electronică pentru sesizări: sesizari@mfa.md